Колеги мисля, че дойде време да махам катализатора , защото е запушен и започна да ми прави бая мизерийки . За нов не ми се дават 200-300 лв ,така че мисля да мина на вариянт тръба или резонаторно гърне . Ходих в един сервиз за ауспуси и ми казаха че ако искам тръба щели да ми го направат без пари , тоест да вземат катализатора и да ми сложат тръбата на негово място , а другия вариянт бил резонаторно гърне за 50 лв . Та въпроса ми е каква е разликата м/у тръбата и резонаторното гърне и има ли смисъл да се дават тези 50 лв за такова гърне
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тръба или резонаторно гърне да сложа ?
Collapse
X
-
Колега , преди алфата имах Клио 1.4i ... един ден реших да махна катализатора и сложих права тръба. Звука коренно се промени , както каза колегата горе - започваха да се обръщат по мен хората ... От там дойдоха други проблеми , преебаха ми също ламбда сондата тия майсторчета ... Сега карам боксер като теб , изобщо не си и помислям да махам катализатора или още повече да не сложа резонаторно гърне поне. Звука сега е невероятен (поне за мен) , изобщо не ми се наема с това. Всяко нещо , което е сложено от производителя е , защото е имало за какво , а не за да го махамеИзборът е твой
Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце...
Comment
-
Ако няма заместител на катализатора демек резонатор компютъра ще почне да се побърква ! защото газовете ще излизат по бързо и така ще се прецакаш па и отделно шума дето го споменаха по горе мен лично ми струваше 0лв танто за кукуригу ! демек катализата срещу резонатора и ремонта ! ама това беше лятото сега е криза иииии нема пари и не изкупуват толкова много!
ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
Nissan Qashqai 2,0 140hp
Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
ShineRay XY350ST-2 StreetKiller
Comment
-
парво не се казва резонаторно гарне а се казва резонансно гарне.и разликата между резонатор и резонансно гарно е огромно.и какъв тоя резонатор за 50 лева?слагаш си един резонатор и една траба на 60 мм и ти си човека по които ште се обраштат ако разбира се искаш това.Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon
Comment
-
@DanchoTodorov Направи следното-удари с ръка по катализатора да провериш дали клопа питата вътре. Ако да-за смяна е. Ако има намачкано от удари по корпуса му също не е добре. Почукай с нещо метално по катализатора и ако звъни значи е празен. Най сигурният начин да разбереш състоянието му обаче е да отидеш в някой пункт за годишни прегледи и да искаш да ти премерят отработените газове. Не го махай без нужда! Увери се първо,че проблема е точно там! Ако все пак се налага,тогава слагай резонатор с филтър и камера. Така колата не става по-шумна и не се бърка работата на ламбда сондата. Старите катализатори в момента вървят около 60лв.кг.sigpic33201
930 Quattroporte
Comment
-
Тая мода на всякаква цена да ...ме гявола,ще ни излезе през носа.Катализатора е нужен.Аз днеска си сложих нов и не мисля,че съм се пре...бал.Алфи пак замърка доволно,но като временно решение,препоръчвам резонансното гърне.Иначе се сбърква систематаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
колеги аз съм с тръба вместо катализатор и 3 (три) резонатора вместо заглушителни гарнета , на всичкото отгоре имам и въздушен филтър конус (и от там се чува яко) НЯМАМ проблеми с ламбда сонда НЯМАМ проблеми с ниски и високи обороти НЯМАМ проблеми с "бъркане на двигателя" !!! карам си така вече 5 месеца повече от 10 000 км ! някои ще пробва ли да ме убеди че махането на катализатора ПРЕЧИ ???146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
Comment